Doporučená výbava na tábor
- Lůžkoviny – z hygienických důvodů prosíme vlastní dovezené z domova
- 1 spacák
- 1 prostěradlo (napínací)
- oblíbený malý polštářek
- Oblečení:
- 8 x trika s krátkým rukávem
- 3 x tílko
- 6 x trika s dlouhým rukávem
- 15 x spodní prádlo (kalhotky, slipy) – raději víc
- 2 x pyžamo
- 5 x šortky
- 15 x ponožky – raději víc
- 4 x teplé ponožky
- 2 x plavky
- 2 x mikiny
- 4 x tepláky
- 2 x teplé flaušové mikiny
- 2 x bundu nebo větrovku – neplní funkci pláštěnky
- 2 x dlouhé kalhoty
- 1 x pláštěnka s kapucí
- 2 x kšiltovka – klobouk
- Obuv: nedoporučujeme dětem s sebou dávat nové boty
- 2 x pevné boty (tenisky, botasky)
- 1 x sandále
- 1 x pantofle
- 1 x holiny
- Toaletní potřeby:
- 1 x zubní kartáček + pasta na zuby
- 1 x sprchové mýdlo
- 1 x šampon na vlasy + kondicionér
- 1 x boty do sprchy – gumové pantofle
- 1 x hřeben / sponky + gumičky
- 1x ručník + 1x ručník na koupaliště
- 1 x tašku na hygienické potřeby
- 1 x dezinfekční cestovní gel
- 1 x opalovací krém
- 1 x tělový krém, nebo mléko
- 1 x repelent
- 1 x pytel na špinavé prádlo, nebo starý povlak na polštář
- Různé:
- 1 x baterka + náhradní baterie
- 1 x sluneční brýle
- 1 x náhradní dioptrické brýle (to je doporučení, ne povinnost)
- 1 x batůžek na výlety
- 1 x kelímek na pití + 1 x plastová láhev
- psací potřeby + pastelky
- masku na karneval
- oblíbenou knížku a hračku
- 1 x bílé triko – důležité (na batikování)
Platební podmínky a další závazná ujednání
Článek 1 – přihlášky a rezervace
1) Na každé dítě je třeba vyplnit vždy novou přihlášku. Každá přijatá přihláška i odeslaná on-line je brána za závaznou s uplatněním storno poplatků. Přihlášení dítěte probíhá formou elektronické přihlášky na internetových stránkách www.tabor-domino.cz.
2) Po řádném a pravdivém vyplnění všech povinných položek formuláře elektronické přihlášky a jejím odeslání vzniká v okamžiku jejího doručení provozovateli předběžná rezervace pobytu s platností 3 pracovních dnů.
3) V případě hrazení pobytu třetí stranou (zejména zaměstnavatelem objednatele) na základě faktury, má předběžná rezervace platnost do data splatnosti této faktury.
4) Platba fakturou – V případě čerpání z prostředků FKSP, nebo z příspěvku od zaměstnavatele Vám rádi vystavíme fakturu. Je však zapotřebí nám zaslat objednávku, kde budou informace pro vystavení faktury.
5) V případě, že předběžná rezervace není ve lhůtě 3 pracovních dnů (nebo do termínu splatnosti faktury) potvrzena ze strany objednatele úhradou zálohové platby či plné ceny pobytu na účet provozovatele, vyhrazuje si provozovatel právo předběžnou rezervaci bez náhrady zrušit.
Článek 2 – platby a storno podmínky
1) Rezervační poplatek je ve výši 1500,- Kč za každou zaslanou přihlášku.
2) Doplatek tábora je nutné uhradit nejpozději do 15. 6. 2024.
3) Tábor je možno hradit na splátky, rozložené dle vašich možností a potřeb mimo rezervační poplatek.
4) Při každé platbě musí být v poznámce uvedeno jméno dítěte dle přihlášky, variabilní symbol 2024. V opačném případě nelze platbu zaregistrovat.
5) Platba převodem na běžný účet – číslo účtu: 181 3325 130 / 0600 – Ge Money Bank.
6) RODIČ MÁ PRÁVO ZRUŠIT PŘIHLÁŠKU A REZERVACI ZA TĚCHTO STORNO PODMÍNEK:
- 5 a více týdnů (tzn. 36 a více dní) před zahájením tábora – se účtuje 10% ceny tábora minimálně 1000,- Kč, (úhrada nákladů spojená s táborem),
- 4 týdny (29. – 35. den) před zahájením tábora – vracíme 80 % z částky,
- 3 týdny (22. – 28. den) před zahájením tábora – vracíme 70 % z částky,
- 2 týdny (15. – 21. den) před zahájením tábora – vracíme 50 % z částky,
- 1 týden (8. – 14. den) před zahájením tábora – vracíme 30 % z částky,
- 7 a méně dní před zahájením tábora – vracíme 0 % z částky
7) Při zajištění vhodného náhradníka objednatelem se storno poplatek neúčtuje. O takové výměně účastníka pobytu je objednatel povinen uvědomit provozovatele nejpozději pět dnů před termínem zahájení objednaného pobytu.
8) V případě pozdějšího nástupu dítěte na tábor nemůže objednatel uplatňovat nárok na finanční kompenzaci za neuskutečněnou část pobytu.
9) Při předčasném odjezdu dítěte z tábora může objednatel uplatnit nárok výhradně jen na proplacení poměrné části stravovacího limitu (90 Kč/den), a to v případě, kdy nárokovaná vratná částka přesahuje limit 300 Kč. Výše vratné částky za stravovací limit se vypočítává ode dne následujícího po odjezdu dítěte z tábora, poslední jídlo (sobotní snídaně) do ní zahrnuto není.
10) Provozovatel je povinen poukázat vratnou částku na účet objednatele nejpozději do 30.9.2023.
11) NÁROKOVAT VRÁCENÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ NELZE Z DŮVODŮ:
- subjektivní pocity dítěte (stýskání, nelíbení se na táboře apod.),
- porušení táborového řádu,
- zdravotní problémy (zjištěné na táboře při vstupní prohlídce, příp. během tábora – infekční onemocnění, vši,
- zatajení závažného onemocnění a užívání medikace (např. psychické poruchy, epilepsie atd.),
- z důvodu jiné akce (dovolená, soustředění apod.),
- pokud uvedený kamarád, či sourozenec ve Vaší přihlášce nezašle přihlášku anebo tábor zruší,
Článek 3 – Inflační doložka
Objednatel bere na vědomí, že pokud součet hodnot přírůstků spotřebitelských cen k předchozímu měsíci (dále jen „míra inflace“) ode dne objednání pobytu do jeho zahájení překročí 5 %, je provozovatel oprávněn zohlednit tuto skutečnost formou dodatečného navýšení ceny pobytu (dále jen „uplatnění inflační doložky“) v adekvátní výši, a to při dodržení následujících podmínek:
- v případě uplatnění inflační doložky nesmí provozovatelem provedené procento navýšení ceny poukazu překročit míru inflace za období od objednání pobytu do jeho zahájení a navýšená cena objednaného pobytu nesmí přesáhnout jeho aktuální cenu k datu odeslání sdělení o uplatnění inflační doložky objednateli,
- provozovatel je povinen o případném uplatnění inflační doložky, informovat objednatele nejpozději 21 dnů před zahájením pobytu, a to formou zaslání informačního e-mailu na adresu objednatele, uvedenou v přihlášce dítěte.
- v případě, kdy by uplatněním inflační doložky dle platebních podmínek došlo k navýšení původní ceny objednaného pobytu o více než 8 %, je objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit bez uplatnění jakýchkoliv storno poplatků. Takové odstoupení od smlouvy je objednatel povinen učinit do 5 dnů od obdržení e-mailu s informací o aktivaci inflační doložky, a to elektronicky – e-mailem, zaslaným na adresu tabor-domino@email.cz (případně písemně, doporučeným dopisem na adresu provozovatele konkrétního objednaného pobytu). Provozovatel je u takto zrušeného pobytu povinen uhrazenou platbu v plné výši poukázat bez zbytečného odkladu zpět na účet objednatele. Pokud se objednatel k uplatnění inflační doložky ve lhůtě 5 dnů nevyjádří, je to pokládáno za jeho souhlas s navýšením ceny dle inflační doložky.
- při výpočtu celkové míry inflace ode dne objednání pobytu do jeho zahájení se pro účely těchto Smluvních podmínek vychází z údajů Českého statistického úřadu (www.czso.cz – Míra inflace vyjádřená přírůstkem indexu spotřebitelských cen k předchozímu měsíci).
Článek 4 – další ujednání
1) Doprava do tábora a z tábora je zajištěna speciálně vyhrazenými autobusy. Vlastní doprava na tábor je také možná, ale cena poukazu není o tuto položku ponížena.
2) Rodiče, nebo zákonný zástupce má povinnost zajistit pro účastníka tábora,
- řádně vyplněný očkovací průkaz (stačí kopie) – všechna očkování, prodělané infekční choroby a zdravotní omezení, je možno naskenovat předem,
- kartičku pojištěnce (stačí kopie,)
- bezinfekčnost – ze zákona je nutné vyplnit max. 24 hodin před nástupem dítěte na tábor. Žádáme o pečlivé a pravdivé vyplnění,
- platná lékařská způsobilost, potvrzená lékařem (stačí kopie) – od roku 2020 je tato způsobilost platná 2 roky,
- kontaktní telefony na rodiče, případně opatrovnické osoby, které budou k dispozici v době konání tábora. (pokud se bude lišit od údajů v přihlášce),
- vratná záloha na případné doplatky léků 100 Kč,
- před odjezdem dítěte na tábor zkontroluje, zda nemá vši a zajistí případné odvšivení. Při zjištění vší u dítěte na vstupním filtru, bude dítě na náklady rodičů, vráceno domů k odvšivení!
- pokud vaše dítě užívá určité léky, označte je jeho jménem a dávkováním a odevzdejte při odjezdu táborovému personálu,
Článek 5 – na závěr
1) Odbavení s pokyny k odjezdu Vám budou zaslána, nejpozději 30 dní před nástupem na tábor.
Článek 6 – ochrana osobních údajů a GDPR
1) Provozovatel této stránky jako pořadatel dětských táborů a ostatních skupinových i individuálních zážitkových programů pracuje s osobními údaji, proto vyžaduje souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 679/2016 o Ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, dále jen “GDPR” dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen “ZOOÚ”) a o změně některých zákonů.
2) Odesláním webového kontaktního formuláře prostřednictvím webu www.tabor-domino.cz, odesláním webové přihlášky na jakýkoliv tábor či akci prostřednictvím webu www.tabor-domino.cz, či oslovení organizace či jejích pracovníků prostřednictvím telefonu či e-mailového kontaktu uděluji Cvč Domino se sídlem Masarykova 1047/35, Ústí nad Labem, PSČ 400 01, IČO: 01925016, emailový kontakt: tabor-domino@email.cz (dále jen “Správce”), souhlas se zpracováním mých osobních údajů, a to za níže uvedených podmínek, případě odeslání kontaktního formuláře či e-mailového a telefonického oslovení pracovníků Správce subjekt souhlasí se zpracováním osobních údajů následovně:
- a) Účelem zpracování osobních údajů je:
- zasílání obchodních nabídek Správce. Zejména se jedná o každoroční informace o termínu spuštění přihlášek na dětské tábory, informace o připravovaných a realizovaných akcích Správce,
- zpracování údajů je nutné pro administrativu a organizační zajištění tábora,
- jedná se o údaje, které jsou pro Správce nutné k přípravě a organizaci dětského tábora. V případě nutnosti je po Správci mohou vyžadovat oprávněné instituce (např. Krajská hygienická stanice, zdravotní zařízení apod.), kterým jsme povinni je poskytnout. Tyto osobní údaje budou využity výhradně pro nezbytnou administrativní přípravu a organizační zajištění táborového pobytu, za účelem poskytnutí relevantních služeb, pořádaných Správcem.
- odesilatel souhlasí s případným užitím fotografií či videozáznamů, zachycující jeho dítě – přihlášenou osobu. Tyto fotografie a videozáznamy budou použity výhradně k prezentaci a propagaci dětských táborů, výletů, a obdobné činnosti v režii Správce údajů, a to na sociálních sítích, fyzických nosičích, v reklamních spotech a dalších nosičích.
- b) Doba zpracování osobních údajů je do odvolání.
3) Subjekt odesláním kontaktního formuláře prostřednictvím webu Správce údajů tj. www.tabor-domino.cz či oslovení pracovníků Správce údajů prostřednictvím e-mailu či telefonického hovoru prohlašuje, že byl Správcem řádně poučen o zpracování a ochraně osobních údajů, že výše uvedené osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou Správci poskytovány dobrovolně.
4) V případě odeslání přihlášky na dětský tábor pořádaný Správcem subjekt souhlasí se zpracováním osobních údajů následovně:
- a) osobní údaje, které budou zpracovány:
- jméno a příjmení,
- bydliště,
- pohlaví dítěte,
- emailová adresa rodičů,
- telefonický kontakt rodičů,
- datum narození přihlašovaného dítěte,
- b) další osobní údaje uvedené na povinných dokumentech jako jsou:
- potvrzení o bezinfekčnosti,
- kopie průkazu zdravotní pojišťovny,
- posudek o zdravotní způsobilosti dítěte,
- fotografie, videa, zvukové záznamy z tábora včetně přihlášených dětí,
5) Tyto osobní údaje jsou nezbytné především pro administrativu a organizační zajištění tábora. Jedná se o údaje, které jsou pro nás k přípravě a organizace dětských táborů nutností, a v případě nutnosti je po nás mohou dále vyžadovat oprávněné instituce (např. Krajská hygienická stanice, zdravotní zařízení apod.), kterým jsme povinni je poskytnout. Tyto osobní údaje budou využity výhradně pro nezbytnou administrativní přípravu a organizační zajištění táborového pobytu, za účelem poskytnutí relevantních služeb, pořádaných organizátorem. Tyto osobní údaje budou zpracovávány maximálně po dobu dvou let, následně budou smazány a skartovány.
6) Osobní údaje mohou být poskytnuty následujícím třetím osobám:
- pojišťovna vybraná pro pojištění účastníků dětského tábora
- oprávněné instituce (např. Krajská hygienická stanice, zdravotní zařízení apod.)
7) Subjekt odesláním kontaktního formuláře prostřednictvím webu Správce údajů tj. www.tabor-domino.cz, či oslovením pracovníků Správce údajů prostřednictvím e-mailu či telefonického hovoru prohlašuje, že byl Správcem řádně poučen o zpracování a ochraně osobních údajů, že výše uvedené osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou Správci poskytovány dobrovolně. Dále Subjekt souhlasí s tím, že souhlas se zpracováním osobních údajů může kdykoli zrušit formou e-mailového oznámení na adresu tabor-domino@email.cz. Dále Subjekt souhlasí s tím, že souhlas se zpracováním osobních údajů udělený při odeslání přihlášky na dětský tábor, je povinný a pokud dojde k jeho zrušení před uskutečněním objednaného pobytu, bude vzhledem k nemožnosti pobyt realizovat, postupováno dle platných podmínek.
8) Poučení Subjektu údajů: Správce tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen “Nařízení”), informuje, že osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány na základě jeho svobodného souhlasu, a to za výše uvedených podmínek,
9) Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů, nepověřil zpracováním osobních údajů žádného zpracovatele ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení.
10) Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným než výše uvedeným třetím osobám.
11) Subjekt údajů má právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením. Jedinou výjimku tvoří již zpracované fotografie či videozáznamy sloužící k propagaci činnosti Správce, již zveřejněné videozáznamy či fotografie nelze smazat.
Táborový řád platný od 1.9.2022
ČLÁNEK PRVNÍ – POHYB TÁBORNÍKŮ
Odstavec 1.
Pohyb táborníků v tábořišti.
1) Táborník se smí pohybovat ve všech společných prostorách tábořiště.
2) Návštěva cizího pokoje je povolena pouze s vědomím a souhlasem všech ubytovaných v tomto prostoru.
3) Táborníkům se zakazuje vstup do táborové kuchyně a skladů potravin, dílny, skladu s táborovým vybavením.
4) Táborníkům se dále zakazuje vstup do hlavní budovy bez souhlasu vedoucího.
5) Táborníkům jsou ubytovací prostory personálu přístupné pouze se souhlasem vedoucího.
6) Táborníkům je volně přístupná pouze jídelna a sociální zařízení pro ně vyčleněné.
7) Při koupání táborník nesmí vstupovat do bazénu a dalších vodních tolů a ploch bez souhlasu a přítomnosti vedoucího.
Odstavec 2.
Pohyb táborníků mimo tábořiště.
1) Táborníkům je zakázáno opouštět tábořiště bez souhlasu vedoucího.
2) Po dobu konání táborového programu mimo vlastní tábořiště se táborník musí pohybovat jedině v prostoru vyhrazeném pro danou činnost. Svévolné opuštění takto vyhrazeného prostoru je zakázáno
ČLÁNEK DRUHÝ – CHOVÁNÍ TÁBORNÍKŮ
Odstavec 1.
1) Chování táborníků odpovídá všem právním a mravním pravidlům. Sprostá mluva táborníků je také prohřeškem proti tomuto řádu.
2) Táborník jedná a chová se tak, aby neohrozil zdraví své ani zdraví ostatních.
3) Zakazuje se fyzicky nebo psychicky ubližovat ostatním účastníkům tábora – především mladším a slabším.
4) Je zakázáno používat cizí předmět bez vědomí jeho vlastníka nebo tento předmět odcizit.
5) Za ztrátu peněz a cenných předmětů, které si táborník neuložil u vedoucího, nenese pořadatel tábora odpovědnost.
6) Táborníkům je zakázáno mít u sebe zápalky, zapalovač, nožíky, nože, ostré nůžky a jiné ostré předměty, střelné zbraně, praky, střílející pistolky, výbušniny a jakoukoliv pyrotechniku, slzné spreje a podobné zdraví a životu ohrožující předměty. K činnostem, ke kterým je použití uvedených věcí nezbytné, je vydá vedoucí, kterému budou po použití vráceny.
7) Táborník nesmí manipulovat s ohněm, elektrickým a jiným zdraví nebezpečným zařízením bez dozoru vedoucího.
8) Táborník nesmí nosit a držet u sebe věci, které by mohly ohrozit zdraví, způsobit úraz nebo ohrožovat mravní výchovu.
Odstavec 2.
1) Táborník pečuje o svěřený táborový materiál s opatrností a užívá jej k jeho danému účelu.
2) Poškození nebo ztrátu vypůjčené věci táborník neprodleně oznámí vedoucímu.
3) Táborníkům se zakazuje, jakkoliv svévolně poškozovat cizí majetek a vybavení tábora.
4) Úmyslně nebo z nedbalosti poškozený majetek musí táborník nebo jeho zákonný zástupce nahradit.
Odstavec 3.
1) Táborník se chová ohleduplně k přírodě a svou činností ji nijak neohrožuje a neničí.
2) Táborník je povinen udržovat pořádek a čistotu v ubytovacích prostorách, v prostoru celého tábořiště i jeho okolí.
3) Odpadky je třeba vyhazovat pouze do nádob k tomu určených i s ohledem na jejich třídění.
ČLÁNEK TŘETÍ – TÁBOROVÁ ČINNOST
Odstavec 1.
1) Táborník je povinen dodržovat denní režim, který bude v areálu k nahlédnutí vždy na táborové informační tabuli.
2) Během táborového programu se táborníci řídí pokyny vedoucích.
3) Přísně se zakazuje svévolné maření táborových činností, které by mělo za následek vlastní zvýhodnění, anebo znevýhodnění či znemožnění činnosti jiných táborníků.
4) Při činnosti ve skupinách postupují tyto skupiny pohromadě, nikdo nesmí být bez vědomí vedoucího oddělen od příslušné skupiny.
5) Pokud se táborová činnost odehrává mimo tábor, řídí se táborník etickými principy, aby nedělal ostudu sobě, svým rodičům, ostatním táborníkům ani pořadateli tábora.
Odstavec 2.
1) Táborníkům se nedoporučuje brát s sebou na tábor mobilní telefon. Když už s sebou na táboře musí mít mobilní telefon, je každý den k dispozici výhradně v době poledního klidu anebo po domluvě s tvým oddílovým vedoucím. Mimo tuto dobu jsou všechny mobilní telefony uloženy u vedoucích, takže tábor může plně ručit za jejich bezpečnou úschovu.
2) Pro hovory rodičů s dětmi je určen služební telefon, na který se mohou zákonní zástupci táborníka ve smluvené době obracet. Kontaktní telefony budou zaslány v propozicích před nástupem na tábor.
3) Pro jiné dotazy a připomínky se můžete obrátit na telefon hlavního vedoucího tábora nebo jeho zástupců.
ČLÁNEK ČTVRTÝ – STRAVOVÁNÍ A PÉČE O ZDRAVÍ
Odstavec 1.
1) Na výdej jídla chodí táborníci kvůli kapacitnímu omezení jídelny v určeném pořadí ve skupinách.
2) Nošení a konzumování potravin mimo jídelnu je zakázáno, pokud v rámci táborového programu nebude určeno jinak.
3) Pokud má táborník s sebou potraviny, které vyžadují uchovávání v chladu a suchu, je z hygienických důvodů povinen je po domluvě s vedoucím uskladnit v prostorách hlavní budovy k tomu určených.
4) K pití se smí používat jen voda k tomu určená nebo připravené nápoje, které jsou táborníkům neustále a kdykoliv přístupné.
5) Podle pokynů vedoucího a v souladu s hygienickými předpisy je táborníkovi zakázáno konzumovat vybrané potraviny (př. majonéza, kupované nebalené potraviny apod.), zejména při výletech a návštěvách koupaliště.
Odstavec 2.
1) Přísně se táborníkům zakazuje požívání alkoholických nápojů, kouření a experimentování s jakýmikoliv dalšími omamnými látkami.
2) Táborník chrání své zdraví a zdraví ostatních. V případě jakéhokoliv zranění nebo onemocnění je povinen toto ihned nahlásit vedoucímu nebo přímo táborovému zdravotníkovi.
3) Táborník dodržuje základní hygienické návyky (včetně mytí, mytí rukou, vlasů, čištění zubů, oddělování čistého a špinavého prádla apod.) a pravidla. Využívá WC ke svému účelu, a to i v noci (vykonávání potřeby jinde je přísně zakázáno).
4) Zákonní zástupci jsou povinni táborníkovi zajistit odpovídající vybavení, které mu umožní spokojeně, pohodlně, naplno a ve zdraví strávit pobyt po celou dobu jeho trvání a za každého počasí (vhodnou a pohodlnou obuv, dostatečné množství vhodného oblečení a prádla, pláštěnku, láhev na pití, … podrobněji viz seznam věcí, poskytnutý táborníkům.)
ČLÁNEK PÁTÝ – OSTATNÍ PRAVIDLA
Odstavec 1.
1) Návštěvy na táboře nejsou z výchovných a zdravotních důvodů povoleny (výjimka je možná pouze s výslovným souhlasem hlavního vedoucího).
Odstavec 2.
1) Hrubé porušení táborového řádu nebo opakované závažné porušování táborového řádu může vést až k vyloučení táborníka hlavním vedoucím z tábora, bez náhrady za zbývající pobyt. V takovém případě je jeho zákonný zástupce po dohodě s hlavním vedoucím povinen táborníka na vlastní náklady a v dohodnutém termínu odvézt.
2) Za nejzávažnější porušení táborového řádu se považuje ubližování jiným, užívání jakýchkoliv škodlivých látek (cigarety, alkohol, drogy) a jejich uchovávání v táboře, opuštění oddílu nebo prostoru tábora bez vědomí vedoucího, krádež cizí věci nebo peněz a soustavné porušování pokynů těch, kdo tě mají na starost. V případě takového provinění může následovat i tvé vyloučení z tábora.
Odstavec 3.
1) V součinnosti s tímto řádem je každý účastník a návštěvník tábora povinen dodržovat a respektovat provozní řád Centra volného času Domino z.s. – provozovatele táborové základny, včetně jeho příloh a dodatků. Účinnosti tento řád nabývá dne 1.9. 2022.