Článek 1 – přihlášky a rezervace
1) Na každé dítě je třeba vyplnit vždy novou přihlášku. Každá přijatá přihláška i odeslaná on-line je brána za závaznou s uplatněním storno poplatků. Přihlášení dítěte probíhá formou elektronické přihlášky na internetových stránkách www.tabor-domino.cz.
2) Po řádném a pravdivém vyplnění všech povinných položek formuláře elektronické přihlášky a jejím odeslání vzniká v okamžiku jejího doručení provozovateli předběžná rezervace pobytu s platností 3 pracovních dnů.
3) V případě hrazení pobytu třetí stranou (zejména zaměstnavatelem objednatele) na základě faktury, má předběžná rezervace platnost do data splatnosti této faktury.
4) Platba fakturou – V případě čerpání z prostředků FKSP, nebo z příspěvku od zaměstnavatele Vám rádi vystavíme fakturu. Je však zapotřebí nám zaslat objednávku, kde budou informace pro vystavení faktury.
5) V případě, že předběžná rezervace není ve lhůtě 3 pracovních dnů (nebo do termínu splatnosti faktury) potvrzena ze strany objednatele úhradou zálohové platby či plné ceny pobytu na účet provozovatele, vyhrazuje si provozovatel právo předběžnou rezervaci bez náhrady zrušit.
Článek 2 – platby a storno podmínky
1) Rezervační poplatek je ve výši 3.000,- Kč za každou zaslanou přihlášku.
2) Doplatek tábora je nutné uhradit nejpozději do 15. 6. 2025.
3) Tábor je možno hradit na splátky, rozložené dle vašich možností a potřeb mimo rezervační poplatek.
4) Při každé platbě musí být v poznámce uvedeno jméno dítěte dle přihlášky, variabilní symbol 2024. V opačném případě nelze platbu zaregistrovat.
5) Platba převodem na běžný účet – číslo účtu: 181 3325 130 / 0600 – Ge Money Bank.
6) RODIČ MÁ PRÁVO ZRUŠIT PŘIHLÁŠKU A REZERVACI ZA TĚCHTO STORNO PODMÍNEK:
- 5 a více týdnů (tzn. 36 a více dní) před zahájením tábora – se účtuje 10% ceny tábora minimálně 1000,- Kč, (úhrada nákladů spojená s táborem),
- 4 týdny (29. – 35. den) před zahájením tábora – vracíme 80 % z částky,
- 3 týdny (22. – 28. den) před zahájením tábora – vracíme 70 % z částky,
- 2 týdny (15. – 21. den) před zahájením tábora – vracíme 50 % z částky,
- 1 týden (8. – 14. den) před zahájením tábora – vracíme 30 % z částky,
- 7 a méně dní před zahájením tábora – vracíme 0 % z částky
7) Při zajištění vhodného náhradníka objednatelem se storno poplatek neúčtuje. O takové výměně účastníka pobytu je objednatel povinen uvědomit provozovatele nejpozději pět dnů před termínem zahájení objednaného pobytu.
8) V případě pozdějšího nástupu dítěte na tábor nemůže objednatel uplatňovat nárok na finanční kompenzaci za neuskutečněnou část pobytu.
9) Při předčasném odjezdu dítěte z tábora může objednatel uplatnit nárok výhradně jen na proplacení poměrné části stravovacího limitu (90 Kč/den), a to v případě, kdy nárokovaná vratná částka přesahuje limit 300 Kč. Výše vratné částky za stravovací limit se vypočítává ode dne následujícího po odjezdu dítěte z tábora, poslední jídlo (sobotní snídaně) do ní zahrnuto není.
10) Provozovatel je povinen poukázat vratnou částku na účet objednatele nejpozději do 30.9.2025.
11) NÁROKOVAT VRÁCENÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ NELZE Z DŮVODŮ:
- subjektivní pocity dítěte (stýskání, nelíbení se na táboře apod.),
- porušení táborového řádu,
- zdravotní problémy (zjištěné na táboře při vstupní prohlídce, příp. během tábora – infekční onemocnění, vši,
- zatajení závažného onemocnění a užívání medikace (např. psychické poruchy, epilepsie atd.),
- z důvodu jiné akce (dovolená, soustředění apod.),
- pokud uvedený kamarád, či sourozenec ve Vaší přihlášce nezašle přihlášku anebo tábor zruší
Článek 3 – Inflační doložka
Objednatel bere na vědomí, že pokud součet hodnot přírůstků spotřebitelských cen k předchozímu měsíci (dále jen „míra inflace“) ode dne objednání pobytu do jeho zahájení překročí 5 %, je provozovatel oprávněn zohlednit tuto skutečnost formou dodatečného navýšení ceny pobytu (dále jen „uplatnění inflační doložky“) v adekvátní výši, a to při dodržení následujících podmínek:
- v případě uplatnění inflační doložky nesmí provozovatelem provedené procento navýšení ceny poukazu překročit míru inflace za období od objednání pobytu do jeho zahájení a navýšená cena objednaného pobytu nesmí přesáhnout jeho aktuální cenu k datu odeslání sdělení o uplatnění inflační doložky objednateli,
- provozovatel je povinen o případném uplatnění inflační doložky, informovat objednatele nejpozději 21 dnů před zahájením pobytu, a to formou zaslání informačního e-mailu na adresu objednatele, uvedenou v přihlášce dítěte.
- v případě, kdy by uplatněním inflační doložky dle platebních podmínek došlo k navýšení původní ceny objednaného pobytu o více než 8 %, je objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit bez uplatnění jakýchkoliv storno poplatků. Takové odstoupení od smlouvy je objednatel povinen učinit do 5 dnů od obdržení e-mailu s informací o aktivaci inflační doložky, a to elektronicky – e-mailem, zaslaným na adresu tabor-domino@email.cz (případně písemně, doporučeným dopisem na adresu provozovatele konkrétního objednaného pobytu). Provozovatel je u takto zrušeného pobytu povinen uhrazenou platbu v plné výši poukázat bez zbytečného odkladu zpět na účet objednatele. Pokud se objednatel k uplatnění inflační doložky ve lhůtě 5 dnů nevyjádří, je to pokládáno za jeho souhlas s navýšením ceny dle inflační doložky.
- při výpočtu celkové míry inflace ode dne objednání pobytu do jeho zahájení se pro účely těchto Smluvních podmínek vychází z údajů Českého statistického úřadu (www.czso.cz – Míra inflace vyjádřená přírůstkem indexu spotřebitelských cen k předchozímu měsíci).
Článek 4 – další ujednání
1) Doprava do tábora a z tábora je zajištěna speciálně vyhrazenými autobusy. Vlastní doprava na tábor je také možná, ale cena poukazu není o tuto položku ponížena.
2) Rodiče, nebo zákonný zástupce má povinnost zajistit pro účastníka tábora,
- řádně vyplněný očkovací průkaz (stačí kopie) – všechna očkování, prodělané infekční choroby a zdravotní omezení, je možno naskenovat předem,
- kartičku pojištěnce (stačí kopie,)
- bezinfekčnost – ze zákona je nutné vyplnit max. 24 hodin před nástupem dítěte na tábor. Žádáme o pečlivé a pravdivé vyplnění,
- platná lékařská způsobilost, potvrzená lékařem (stačí kopie) – od roku 2020 je tato způsobilost platná 2 roky,
- kontaktní telefony na rodiče, případně opatrovnické osoby, které budou k dispozici v době konání tábora. (pokud se bude lišit od údajů v přihlášce),
- vratná záloha na případné doplatky léků 100 Kč,
- před odjezdem dítěte na tábor zkontroluje, zda nemá vši a zajistí případné odvšivení. Při zjištění vší u dítěte na vstupním filtru, bude dítě na náklady rodičů, vráceno domů k odvšivení!
- pokud vaše dítě užívá určité léky, označte je jeho jménem a dávkováním a odevzdejte při odjezdu táborovému personálu,
Článek 5 – na závěr
1) Odbavení s pokyny k odjezdu Vám budou zaslána, nejpozději 30 dní před nástupem na tábor.
Článek 6 – ochrana osobních údajů a GDPR
1) Provozovatel této stránky jako pořadatel dětských táborů a ostatních skupinových i individuálních zážitkových programů pracuje s osobními údaji, proto vyžaduje souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 679/2016 o Ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, dále jen “GDPR” dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen “ZOOÚ”) a o změně některých zákonů.
2) Odesláním webového kontaktního formuláře prostřednictvím webu www.tabor-domino.cz, odesláním webové přihlášky na jakýkoliv tábor či akci prostřednictvím webu www.tabor-domino.cz, či oslovení organizace či jejích pracovníků prostřednictvím telefonu či e-mailového kontaktu uděluji Cvč Domino se sídlem Masarykova 1047/35, Ústí nad Labem, PSČ 400 01, IČO: 01925016, emailový kontakt: tabor-domino@email.cz (dále jen “Správce”), souhlas se zpracováním mých osobních údajů, a to za níže uvedených podmínek, případě odeslání kontaktního formuláře či e-mailového a telefonického oslovení pracovníků Správce subjekt souhlasí se zpracováním osobních údajů následovně:
- a) Účelem zpracování osobních údajů je:
- zasílání obchodních nabídek Správce. Zejména se jedná o každoroční informace o termínu spuštění přihlášek na dětské tábory, informace o připravovaných a realizovaných akcích Správce,
- zpracování údajů je nutné pro administrativu a organizační zajištění tábora,
- jedná se o údaje, které jsou pro Správce nutné k přípravě a organizaci dětského tábora. V případě nutnosti je po Správci mohou vyžadovat oprávněné instituce (např. Krajská hygienická stanice, zdravotní zařízení apod.), kterým jsme povinni je poskytnout. Tyto osobní údaje budou využity výhradně pro nezbytnou administrativní přípravu a organizační zajištění táborového pobytu, za účelem poskytnutí relevantních služeb, pořádaných Správcem.
- odesilatel souhlasí s případným užitím fotografií či videozáznamů, zachycující jeho dítě – přihlášenou osobu. Tyto fotografie a videozáznamy budou použity výhradně k prezentaci a propagaci dětských táborů, výletů, a obdobné činnosti v režii Správce údajů, a to na sociálních sítích, fyzických nosičích, v reklamních spotech a dalších nosičích.
- b) Doba zpracování osobních údajů je do odvolání.
3) Subjekt odesláním kontaktního formuláře prostřednictvím webu Správce údajů tj. www.tabor-domino.cz či oslovení pracovníků Správce údajů prostřednictvím e-mailu či telefonického hovoru prohlašuje, že byl Správcem řádně poučen o zpracování a ochraně osobních údajů, že výše uvedené osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou Správci poskytovány dobrovolně.
4) V případě odeslání přihlášky na dětský tábor pořádaný Správcem subjekt souhlasí se zpracováním osobních údajů následovně:
- a) osobní údaje, které budou zpracovány:
- jméno a příjmení,
- bydliště,
- pohlaví dítěte,
- emailová adresa rodičů,
- telefonický kontakt rodičů,
- datum narození přihlašovaného dítěte,
- b) další osobní údaje uvedené na povinných dokumentech jako jsou:
- potvrzení o bezinfekčnosti,
- kopie průkazu zdravotní pojišťovny,
- posudek o zdravotní způsobilosti dítěte,
- fotografie, videa, zvukové záznamy z tábora včetně přihlášených dětí,
5) Tyto osobní údaje jsou nezbytné především pro administrativu a organizační zajištění tábora. Jedná se o údaje, které jsou pro nás k přípravě a organizace dětských táborů nutností, a v případě nutnosti je po nás mohou dále vyžadovat oprávněné instituce (např. Krajská hygienická stanice, zdravotní zařízení apod.), kterým jsme povinni je poskytnout. Tyto osobní údaje budou využity výhradně pro nezbytnou administrativní přípravu a organizační zajištění táborového pobytu, za účelem poskytnutí relevantních služeb, pořádaných organizátorem. Tyto osobní údaje budou zpracovávány maximálně po dobu dvou let, následně budou smazány a skartovány.
6) Osobní údaje mohou být poskytnuty následujícím třetím osobám:
- pojišťovna vybraná pro pojištění účastníků dětského tábora
- oprávněné instituce (např. Krajská hygienická stanice, zdravotní zařízení apod.)
7) Subjekt odesláním kontaktního formuláře prostřednictvím webu Správce údajů tj. www.tabor-domino.cz, či oslovením pracovníků Správce údajů prostřednictvím e-mailu či telefonického hovoru prohlašuje, že byl Správcem řádně poučen o zpracování a ochraně osobních údajů, že výše uvedené osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou Správci poskytovány dobrovolně. Dále Subjekt souhlasí s tím, že souhlas se zpracováním osobních údajů může kdykoli zrušit formou e-mailového oznámení na adresu tabor-domino@email.cz. Dále Subjekt souhlasí s tím, že souhlas se zpracováním osobních údajů udělený při odeslání přihlášky na dětský tábor, je povinný a pokud dojde k jeho zrušení před uskutečněním objednaného pobytu, bude vzhledem k nemožnosti pobyt realizovat, postupováno dle platných podmínek.
8) Poučení Subjektu údajů: Správce tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen “Nařízení”), informuje, že osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány na základě jeho svobodného souhlasu, a to za výše uvedených podmínek,
9) Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů, nepověřil zpracováním osobních údajů žádného zpracovatele ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení.
10) Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným než výše uvedeným třetím osobám.
11) Subjekt údajů má právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením. Jedinou výjimku tvoří již zpracované fotografie či videozáznamy sloužící k propagaci činnosti Správce, již zveřejněné videozáznamy či fotografie nelze smazat.